Главная » 2016 » Декабрь » 5 » Учебно-тренировочный самолет Су-25УТГ
05:05
Учебно-тренировочный самолет Су-25УТГ

В августе 1988 года, был создан, учебно-тренировочный самолет Т-8УТГ (Су-25УТГ) (база - Су-25УБ / производитель - УУАЗ (Улан-Удэнский Авиационный Завод) / разработчик - КБ УУАЗ). (Данный самолет, предназначен, для подготовки, летчиков, палубной авиации.)
Учебно-тренировочный самолет Су-25УТГ, был оснащен, посадочным гаком.
1 сентября 1988 года, самолет Т-8УТГ.1 (Су-25УТГ), поднялся, в небо (летчик-испытатель - И. В. Вотинцев).
1 ноября 1989 года, самолет Т-8УТГ.1 (Су-25УТГ), совершил, посадку, на палубу, ТАВКР Тбилиси (ТАВКР Адмирал Флота Советского Союза Н. Г. Кузнецов - "Пароход - Тип Кузя"). (Летчики-испытатели - И. В. Вотинцев / В. А. Крутов (штурман).)
В 1991 году, самолеты Су-25УТГ, начали, поступать, в ВМФ СССР.
Всего, было изготовлено - десять единиц (Су-25УТГ).

ЛТХ

Су-25УТГ - Навчально-тренувальний літак (СРСР) 1989
Су-25УТГ - радянський навчально-тренувальний літак (броньований дозвуковій). Був розроблений, в ОКБ Сухого. Роки виробництва - 1989-1995 роки. Кількість виготовлених машин - 15 одиниць.

Історія створення Су-25УТГ

Експлуатація Су-25УТГ

Конструктивні особливості Су-25УТГ

Мав посадочний гак.

Технічний опис Су-25УТГ

Фюзеляж Су-25УТГ
Корпус - суцільнометалевий.
Кабіна пілота - зварна, з авіаційної титанової броні АБВТ-20.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло - К-36Л.
Товщина броні - 10-24 мм.
Лобове скло - 55-мм склоблок.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 15,53 метрів.
Висота - 5,2 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 9700 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - 12750 кг.
Максимальна злітна маса - 17600 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - 2850 кг (у підвісних паливних баках - 4 х 800 літрів).
Маса броньового захисту - 595 кг (ліхтар - 48,5 кг лобове (бронескло), кабіна пілота - 424,9 кг, паливна і масляна системи - 121,6 кг).
Маса протектора - 160 кг.

Крило Су-25УТГ
Розмах крила - 14,36 метрів.
Площа крила - 30,1 м2.
Коефіцієнт подовження крила - 6.
Коефіцієнт звуження крила - 3,38.
Кут стріловидності по передній кромці - 20 градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - -2,5 градусів.

Хвостове оперення Су-25УТГ

Шасі Су-25УТГ
База шасі - 3,57 метрів.
Колія шасі - 2,51 метрів.

Силова установка Су-25УТГ
Турбореактивний двоконтурний двовальний авіаційний двигун Р-95Ш - дві одиниці.
Тяга - 2 х 4100 кгс (40,2 кН).
Потужність - ? к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Су-25УТГ
- відсутній.

Управління Су-25УТГ

Озброєння Су-25УТГ
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Су-25УТГ
Максимальна швидкість - 1000 км/год.
Крейсерська швидкість - 750 км/год.
Посадочна швидкість - 210 км/год.
Практична дальність (з нормальним бойовим навантаженням): на висоті: без підвісних паливних баків (ППБ) - 640 км, з 2 х ПТБ-800 - 950 км, з 4 х ПТБ-800 - 1250 км; у землі: без підвісних паливних баків (ППБ) - 495 км, з 2 х ПТБ-800 - 620 км, з 4 х ПТБ-800 - 750 км.
Перегоночна дальність - 560 км.
Перегоночна дальність - 1850 км (с ППБ).
Практичний стеля - 7000 метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 60 м/с (у землі, з навантаженням 1000 кг).
Навантаження на крило - 485 кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - 0,56.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - 0,466.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 450 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - 150-200 метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 500 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Максимальне експлуатаційне перевантаження:
- з нормальним бойовим навантаженням - + 6,5 g.
- з максимальним бойовим навантаженням - + 5,2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Су-25УТГ

Катастрофи та аварії Су-25УТГ

Категория: Актуальные самолеты Сухой | Просмотров: 59 | Добавил: Купчинский | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar