Главная » 2016 » Декабрь » 5 » Штурмовик Су-25К
00:15
Штурмовик Су-25К

В 1984 году, предприятие ТАМ (Тбилисский Авиационный Завод), приступило, к изготовлению, штурмовика Су-25К (экспортная модификация).
Самолет Су-25К, отличался, от базовой модификации (Су-25), измененными - вооружение / оборудование.
В этом же году, первые экземпляры, штурмовика Су-25К, были отправлены, на экспорт.

ЛТХ

Су-25К - Штурмовик (СРСР) 1984
Су-25К - радянський штурмовик (броньований дозвуковій). Був розроблений, в ОКБ Сухого. Роки виробництва - 1984-1989 роки. Кількість виготовлених машин - 180 одиниць.

Історія створення Су-25К

Експлуатація Су-25К

Конструктивні особливості Су-25К

Технічний опис Су-25К

Фюзеляж Су-25К
Корпус - суцільнометалевий.
Кабіна пілота - зварна, з авіаційної титанової броні АБВТ-20.
Екіпаж - 1 пілот.
Катапультне крісло - К-36Л.
Товщина броні - 10-24 мм.
Лобове скло - 55-мм склоблок.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 15,36 метрів.
Висота - 4,8 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 9315 кг.
Маса спорядженого літака - 11600 кг.
Нормальна злітна маса - 14600 кг.
Максимальна злітна маса - 17600 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - 3000 кг.
Маса броньового захисту - 595 кг (ліхтар - 48,5 кг лобове (бронескло), кабіна пілота - 424,9 кг, паливна і масляна системи - 121,6 кг).
Маса протектора - 160 кг.

Крило Су-25К
Розмах крила - 14,36 метрів.
Площа крила - 30,1 м2.
Коефіцієнт подовження крила - 6.
Коефіцієнт звуження крила - 3,38.
Кут стріловидності по передній кромці - 20 градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - -2,5 градусів.

Хвостове оперення Су-25К

Шасі Су-25К
База шасі - 3,57 метрів.
Колія шасі - 2,51 метрів.

Силова установка Су-25К
Турбореактивний двоконтурний двовальний авіаційний двигун Р-95Ш - дві одиниці.
Тяга - 2 х 4100 кгс (40,2 кН).
Потужність - ? к. с.
Середня питома витрата палива - 1,28 кг / кгс год.

Гвинт Су-25К
- відсутній.

Управління Су-25К

Озброєння Су-25К
Артилерійське озброєння: гарматна установка (вбудована) ВПУ-17А - 30-мм авіаційна гармата ГШ-30.2 (9А623).
Призначення авіаційної гармати - знищення різної бронетехніки, знищення живої сили (на відкритих просторах), знищення повітряних цілей (дистанції - близькі і середні).
Вага авіаційної гармати (без боєзапасу) - 105 кг.
Кріплення авіаційної гармати - нерухоме.
Здійснення наведення - маневруванням літального апарату.
Харчування авіаційної гармати - стрічкове.
Управління стрільбою - електрозаймання (Напруга постійного струму - 27 Вольт.).
Темп стрільби авіаційною гарматою - 3000 пострілів в хвилину.
Початкова швидкість снаряда - 900 м/с.
Повний боєзапас - 250 патронів.
Ресурс авіаційної гармати - 4000 пострілів.

Використовувані боєприпаси: осколково-фугасний запальний снаряд ОФЗ-30, осколково-фугасний запальний трасуючий снаряд ОФЗТ-30, бронебійно-розривний снаряд БР-30, багатоелементний снаряд МЕ-30.

Додаткове артилерійське озброєння: підвісні гарматні контейнери СППУ-22.1 - 2-ствольна 23-мм авіаційна гармата ГШ-23.
Призначення авіаційної гармати - знищення різної бронетехніки, знищення живої сили (на відкритих просторах), знищення повітряних цілей (дистанції - близькі і середні).
Повний боєзапас - 260 патронів.
Кількість підвісних гарматних контейнерів - два / чотири.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня С-25Л, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня Х-25МЛ, високоточна авіаційна ракета малого радіусу дії класу повітря-поверхня Х-29Л.
Призначення високоточної авіаційної ракети - знищення різних укріплених цілей (залізобетонні споруди, мости, бетонні злітно-посадочые смуги, кораблі (водотоннажність - до 10000 тонн), підводні човни (в надводному положенні)).
Пристрій керування - лазерний далекомір-цілепокажчик Клен-ПС.
Кількість високоточних ракет - ?.

Зброя класу повітря-повітря: керована ракета ближнього бою класу повітря-повітря Р-60 (з інфрачервоними головками самонаведення).
Призначення керованої ракети - самозахист, боротьба з вертольотами.
Пусковий пристрій - підвісний АПУ-60 (розташований під крилом).
Кількість керованих ракет - дві.

Некерована ракетна зброя: блоки НАР з ракетами (різні БЧ) - С-5, С-8, С-13, С-24Б, С-25.

Некеровані авіабомби: БетАБ-500, БетАБ-500ШП, ЗБ-500, КМГУ-2, ОДАБ-500П, РБК-250, РРБК-500, САБ-100, ФАБ-100 (одна або чотири бомби (з використанням МБД2-67У), на пілоні), ФАБ-250 (одна бомба, на пілоні), ФАБ-500 (одна бомба, на пілоні).

Навігаційне і допоміжне обладнання: бортовий комплекс оборони для індивідуального захисту бойових літаків від керованої ракетної зброї БКО Талісман.

Технічні характеристики Су-25К
Максимальна швидкість - 950 км/год (з нормальним бойовим навантаженням).
Крейсерська швидкість - 750 км/год.
Посадочна швидкість - 210 км/год.
Практична дальність (з нормальним бойовим навантаженням): на висоті: без підвісних паливних баків (ППБ) - 640 км, з 2 х ПТБ-800 - 950 км, з 4 х ПТБ-800 - 1250 км; у землі: без підвісних паливних баків (ППБ) - 495 км, з 2 х ПТБ-800 - 620 км, з 4 х ПТБ-800 - 750 км.
Перегоночна дальність - 1950 км.
Практичний стеля - 7000 метрів.
Максимальна висота бойового застосування - 5000 метрів.
Радіус віражу - 680 метрів (при нормальному бойовому навантаженні - на 1500 метрах - при 555 км/год).
Швидкопідйомність - 60 м/с (у землі, з навантаженням 1000 кг).
Навантаження на крило - 485 кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - 0,56.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - 0,466.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 550 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 600 метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 600 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 700 метрів.
Максимальне експлуатаційне перевантаження:
- з нормальним бойовим навантаженням - + 6,5 g.
- з максимальним бойовим навантаженням - + 5,2 g.

Авіоніка: лазерна станція підсвітла - Клен-ПС (маса - 82 кг, точність вимірювання дальності - ± 5 метрів, кут відхилення лазера (по висоті) - -30°/+6°, кут відхилення лазера (по азимуту) - ± 12°).

Модифікації Су-25К

Катастрофи та аварії Су-25К

Категория: Актуальные самолеты Сухой | Просмотров: 304 | Добавил: Купчинский | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar